I Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat (1968-2023): programa

Cartell congrés

S'ha publicat el programa del I Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat (1968-2023), organitzat pel Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la col·laboració de diverses institucions.

El congrés se celebrarà a Barcelona del 28 de novembre a l'1 de desembre del 2023. Durant quatre dies, la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona (28 i 29 de novembre, 1 de desembre) i l'Institut del Teatre (30 de novembre) seran la seu de conferències plenàries, sessions paral·leles de comunicacions i taules rodones, en les quals s'exploraran diversos aspectes de la literatura catalana dels anys setanta fins a l'actualitat. Hi participaran més d'un centenar d'investigadors, escriptors, traductors, editors i crítics literaris.

L'assistència al congrés no requereix inscripció ni pagament de cap mena. És completament lliure i gratuïta.

Us hi esperem!

Consulteu el programa.

Més informació a la pàgina web del congrés.