Crida a la participació al "II Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat: Modernitat versus Postmodernitat"

Logo negatiu del II Congrés Internacional de Literatura Catalana de la Postmodernitat

El Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona convoquen, amb la col·laboració del PEN Català i l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, el II Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat: Modernitat versus Postmodernitat, que se celebrarà a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona del 2 al 5 de desembre del 2025.

Després que el I Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat (1968-2023) fixés una explicació general de la gran diversitat de fenòmens constitutius de la literatura catalana de l’època postmoderna, aquest segon congrés es planteja com a trobada acadèmica per estudiar els principals aspectes que permeten establir un marc diferencial entre la literatura catalana moderna i la postmoderna.

S’obre la crida a participar-hi, la qual va adreçada a tots aquells investigadors que estiguin fent recerca en aquest àmbit d'estudi. Les propostes es poden enviar fins al 15 d'octubre de 2024.

Crida a la participació.

Més informació a la pàgina web del congrés.