Tesi doctoral - Júlia Català: "La poesia neomística de Joan Vinyoli. Una lectura de 'Llibre d’amic' i 'Cants d’Abelone'"

04 juliol 2024, 11:00
04 juliol 2024, 13:00

Sala de Professors, Edifici Josep Carner (5è pis), Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

Dijous 4 de juliol, a les 11 del matí, la doctoranda Júlia Català Benejam defensarà la tesi doctoral "La poesia neomística de Joan Vinyoli. Una lectura de Llibre d’amic i Cants d’Abelone", a la Sala de Professors de l'Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB. La tesi, elaborada en el marc del programa de doctorat "Estudis Lingüístics, Literaris i Culturals" de la Universitat de Barcelona (línia de recerca "Estudis Avançats en Lingüística i Literatura catalanes"), ha estat dirigida per la Dra. Marina Gustà Martorell i el Dr. Jordi Marrugat Domènech, amb la tutoria del Dr. Joan Santanach Suñol.