Curs d'estiu sobre El Senyor dels Anells

VI edició de "La paraula que ens construeix: pràctiques de lectura i escriptura meditatives"
08 juliol 2021, 02:00
11 juliol 2021, 02:00

El Miracle (Riner, Solsona)

Des dels Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona s'organitza la sisena edició del curs "La paraula que ens construeix: pràctiques de lectura i escriptura meditatives", que farem del 8 a l'11 de juliol a la Casa d'Espiritualitat del Santuari del Miracle (Solsonès). En aquests cursos es treballa la literatura des d'una perspectiva vivencial: es busca entrar en el joc creatiu i intel·lectual que proposen les obres objecte d'atenció amb diferents activitats de lectura, escriptura i meditació. La proposta gira al voltant d'El Senyor dels Anells de J. R. R. Tolkien. El curs és a càrrec dels professors Albert Soler, Alba Romanyà i Arnau Vives. Aquest curs està adreçat amb preferència als estudiants de grau de Filologia Catalana i dels altres graus de la Facultat de Filologia. Places limitades. Programa del curs. Més informació i inscripcions.