Primera sessió del Seminari de Recerca Interdisciplinària en l'Àmbit Lingüístic (SeRIAL)

serial1

El dia 9 de maig es dona el tret de sortida al SeRIAL (Seminari de Recerca Interdisciplinària en l'Àmbit Lingüístic), una sèrie de seminaris adreçats als membres del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General i a estudiants de doctorat, màster i grau.

L’objectiu del SeRIAL és oferir un espai d’intercanvi acadèmic, tant per estar al corrent dels projectes de recerca que es duen a terme dins del nostre departament com per poder conèixer noves idees, metodologies i projectes d’altres universitats. Els seminaris tindran una periodicitat mensual i aniran alternant ponents del departament amb ponents externs.

La primera sessió serà el dijous 9 de maig a les 16h a l’aula 0.3 i anirà a càrrec de Gemma Boleda, investigadora ICREA a la Universitat Pompeu Fabra, amb el títol Entre l'espasa i la paret: pressions cognitives i comunicatives en el lèxic

Dimecres 29 de maig a les 16h a l’aula 0.3, hi haurà la segona sessió, en què Chiara Barbieri (Universität Zürich; Università degli Studi Cagliari) presentarà Matches and mismatches between human genetic and linguistic histories.