Premi Joan Brossa

La càtedra UB Joan Brossa convoca la primera edició dels Premis als millors TFG i TFM del curs 2022-2023 sobre la figura i l'obra de Joan Brossa.

Els objectius de la convocatòria són proporcionar estímuls perquè l'alumnat universitari investigui sobre el context i l'obra de Brossa, la seva relació amb diferents disciplines i el diàleg que avui dia s'hi pot produir.

Per poder participar en aquesta convocatòria els participants han d'haver elaborat i defensat el treball de fi de grau o de fi de màster durant el curs acadèmic 2022-2023 en qualsevol universitat, tant del territori català com d'altres territoris i països. Els treballs poden estar redactats en català o altres llengües romàniques, així com en anglès.

La data límit de presentació dels treballs és el 30 de setembre de 2023.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en aquest enllaç.