Sisena edició del premi FilCat.UB

Els Estudis de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona convoquen el 6è premi FilCat.UB (2019) amb l’objectiu de promoure els treballs de recerca de batxillerat sobre qualsevol aspecte de la llengua i la literatura catalanes, despertar vocacions per a l’estudi de la filologia catalana i incentivar la tasca educativa dels centres de batxillerat.

El premi s’adreça als estudiants de segon curs de batxillerat de tots els centres educatius de les terres de llengua catalana, i té dues modalitats: treballs de recerca de batxillerat sobre llengua catalana i treballs de recerca de batxillerat sobre literatura catalana. Es premiaran els treballs originals i inèdits escrits en llengua catalana que excel·leixin pel seu rigor, imaginació i creativitat.

El termini de presentació dels treballs és el 12 d’abril del 2019.

Bases del premi.