Guanyadors del XXVIII Premi Carme Serrallonga

Mireia Gómez Martínez, estudiant del grau de Filologia Catalana de la UB, i Eloi Bellés, investigador predoctoral del nostre departament, han guanyat el XXVIII Premi Carme Serrallonga a la qualitat comunicativa, atorgat per la Comissió de Dinamització Lingüística i Cultural de la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB.

Enguany el certamen ha tingut com a objectiu reconèixer treballs d’alumnes que proposessin raonadament una organització que hagués destacat per la seva política comunicativa exemplar. El primer premi, dotat de 400€ bruts, ha estat atorgat a Mireia Gómez Martínez pel seu treball titulat La Fageda. Eloi Bellés ha obtingut el segon premi del certamen, dotat de 200€ bruts, pel treball La cartelleria multilingüe de Ciutat Vella (Barcelona): un exemple de democratització comunicativa.

L'enhorabona a tots dos!