Àlex Castro Pizarro, guanyador del XXIX Premi Carme Serrallonga

Àlex Castro Pizarro, estudiant del grau de Filologia Catalana de la UB, s'ha endut el primer premi de l'edició d'enguany del Premi Carme Serrallonga a la qualitat comunicativa (2022) pel treball «El Festival Simbiòtic, teatre a l'abast de tothom». Els membres del jurat, format pels membres de la Comissió de Dinamització Lingüística i Cultural de la Facultat de Filologia i Comunicació i pel delegat del rector per a la política lingüística i publicacions de la Universitat de Barcelona, han concedit el premi a aquest treball per haver presentat una proposta de gran interès cultural i social com és el Festival Simbiòtic. També es destaca que es tracta d’un treball molt ben escrit, ben argumentat, i fonamentat per una bona tasca de documentació.

El segon premi ha estat atorgat a Anna Casals Perpinyà, alumna del grau de Filologia Clàssica, pel treball titulat «Una parella d’èxit- Albert Jané i Cavall Fort».

L'enhorabona a tots dos!

Més informació.