4a edició del curs "Els discursos sobre la promoció del català: perspectives i argumentaris"

S'ha obert la preinscripció a la quarta edició del curs d'extensió universitària "Els discursos sobre la promoció del català: perspectives i argumentaris" (curs 2022-2023). Es tracta d'un curs en línia, organitzat pel Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona (CUSC), amb el suport de la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona. El curs està reconegut com a certificat d'extensió universitària per la Universitat de Barcelona (3 crèdits ECTS).

Els objectius del curs són:

• Proporcionar un coneixement específic sobre els discursos que s'utilitzen en l’àmbit de la promoció de la llengua catalana, tant si són discursos favorables com desfavorables.
  • Facilitar instruments d'anàlisi i comprensió de l'argumentari i subministrar recursos discursius.
  • Dotar els i les estudiants de capacitat de resposta argumentativa.

El curs no requereix cap titulació universitària prèvia i s'adreça a diferents perfils acadèmics i professionals.

Període de preinscripció: de l'1 de juny al 30 de juny de 2022.

Més informació.