Curs sobre El Senyor dels Anells i l'Atlàntida

Enmig d'un semestre que es presenta ben virtual, organitzem un curs continuat d'activitats literàries presencials. Serà la cinquena edició del cicle "La paraula que ens construeix: pràctiques de lectura i escriptura meditatives", a cura del prof. Albert Soler, d'Alba Romanyà i d'Arnau Vives. Se centrarà en la lectura i el comentari d'El Senyor dels Anells de J. R. R. Tolkien i de l'Atlàntida de J. Verdaguer. Aquest és el programa:

I. Primer semestre: lectura d'El Senyor dels Anells, de J. R. R. Tolkien

• 23 d'octubre: trobada presencial a Vilanova i la Geltrú, a la Masia En Cabanyes. Lectura de la primera part d'El Senyor dels Anells, "La germandat de l'Anell". Amb la participació de la prof. Lola Badia. Programa detallat.
  • 11 de desembre: trobada presencial a Vilanova i la Geltrú, a la Masia En Cabanyes. Lectura de la segona part d'El Senyor dels Anells, "Les dues Torres". Amb la participació de Francesc Parcerisas, traductor al català de l'obra de Tolkien.
  • 26, 27 i 28 de febrer: estada a El MiracleEl Senyor dels Anells

II. Segon semestre: lectura de l'Atlàntida, de J. Verdaguer

• Dates a concretar: dues trobades introductòries sobre l'Atlàntida.
  • 2, 3 i 4 de juliol: estada a El Miracle: l'Atlàntida i El Senyor dels Anells

Més Informació i inscripcions per a trobada presencial del 23 d'octubre: Arnau Vives <arnau.vives.pi@ub.edu>. Preu: 10 €. Aquesta activitat és oberta a tots els estudiants en actiu dels graus de la Facultat de Filologia i Comunicació i tenen preferència els estudiants del grau de Filologia Catalana.

Aquesta activitat s'organitza seguint la normativa de la Universitat de Barcelona sobre l'epidèmia de Covid-19.