Simposi: Les traduccions catalanes dels clàssics

Aula Carles Riba 2023
Aula Carles Riba
09 març 2023, 10:00
10 març 2023, 18:30

9 de març - Institut d'Estudis Catalans, Sala Nicolau d'Olwer

10 de març - Universitat de Barcelona, Facultat de Filologia i Comunicació, Sala de professors de l'edifici Josep Carner (5è pis)

L'Aula Carles Riba organitza el Simposi Les traduccions catalanes dels clàssics, en col·laboració amb La Casa dels Clàssics de la Fundació Bernat Metge, dins el marc de la commemoració dels 25 anys de l'Aula Carles Riba. El simposi se celebra els dies 9 i 10 de març, a la Sala Nicolau d'Olwer de l'Institut d'Estudis Catalans el primer dia, i a la Sala de Professors del 5è pis de l'edifici Josep Carner de la Universitat de Barcelona el segon. Vegeu-ne el programa en aquest enllaç.

L'Aula Carles Riba és un àmbit obert de debat entre els estudiosos de la cultura clàssica i la catalana, que va néixer a partir de la col·laboració entre el Departament de Filologia Grega i el de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona. Actualment està formada per investigadors de diverses universitats, entre els quals els professors dels Estudis de Filologia Catalana de la UB Anna Alberni, Josep Murgades i Josep M. Domingo.