Presentació del llibre 'El castellà a la Catalunya contemporània: història d'una bilingüització'

01 març 2022, 01:00
01 març 2022, 01:00

Sala de Professors, edifici Josep Carner (5è pis), Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

A les 19 h

Us convidem a l'acte de presentació del llibre El castellà a la Catalunya contemporània: història d'una bilingüització, de Mireia Galindo, Carles de Rosselló i Francesc Bernat (Benicarló: Onada Edicions, 2021). L'acte comptarà amb la participació dels autors del llibre i estarà presidit pel Secretari de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i catedràtic del nostre departament, el Dr. F. Xavier Vila.

Organització: Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació i Departament de Filologia Catalana i Lingüística General.

Us hi esperem!