«Per què llegim, traduïm i editem els clàssics?»: acte de cloenda del postgrau en Assessorament Lingüístic i Edició

Lola Badia i Antònia Carré-Pons
Data d'inici
17 juny 2024, 18:00
Data de finalització
17 juny 2024, 19:30
Lloc

Aula Gabriel Oliver, Edifici Josep Carner, Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona

Dilluns 17 de juny a les 6 de la tarda, a l'aula Gabriel Oliver de l'Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia i Comunicació, tindrà lloc l'acte de cloenda del postgrau en Assessorament Lingüístic i Edició, del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB. A l'acte hi intervindran Lola Badia, catedràtica emèrita de Filologia Catalana, i Antònia Carré, investigadora i editora de Cal Carré, les quals explicaran per què cal llegir els clàssics —tant els catalans com els d'arreu— i, per tant, per què els hem d’editar. Un tema d'actualitat —de fet, els clàssics, en general, sempre ho són—, després que darrerament hi hagi hagut la polèmica decisió de limitar el nombre de lectures obligatòries al batxillerat, cosa que ha afavorit que se'n parli als mitjans i a les xarxes. L'acte es clourà amb un piscolabis per a tots els assistents.