Jornades internacionals "Manuel de Pedrolo, una mirada oberta"

24 octubre 2018, 02:00
26 octubre 2018, 02:00

24 d'octubre. Universitat de Barcelona, Facultat de Filologia

25 d'octubre. Universitat de Barcelona, Facultat d'Educació

26 d'octubre. Universitat de Lleida, Facultat de Lletres (matí); Institut d'Estudis Ilerdencs (tarda)

Dins el programa de l’Any Manuel de Pedrolo, el món universitari ha organitzat unes jornades internacionals que es faran a la Universitat de Barcelona, els dies 24 i 25 d’octubre, i a la Universitat de Lleida (UdL), el 26 d’octubre. L'assistència a les jornades és gratuïta, però cal inscripció prèvia (fins al 19 d’octubre).

La conferència d’obertura, titulada «Manuel de Pedrolo: un escriptor fora de temps», serà a càrrec d’Anna Maria Vilallonga, comissària de l’Any Manuel de Pedrolo i professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB.

Les jornades han estat organitzades pel Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB; el màster Construcció i Representació d’Identitats Culturals (CRIC- UB); el Departament d’Educació Lingüística i Literària, i Didàctica de les Ciències Experimentals i Matemàtica de la UB; el Departament de Filologia Catalana i Comunicació de la Universitat de Lleida; la Càtedra Màrius Torres de la UdL; els Instituts de Ciències de l’Educació de la UB i la UdL; la Institució de les Lletres Catalanes, i la Fundació Manuel de Pedrolo-Espai Pedrolo.

Consulteu el programa complet en aquest enllaç.