Jornada de celebració dels 25 anys del CUSC

01 desembre 2023, 09:30
01 desembre 2023, 14:00

Sala de Graus, Facultat de Filologia i Comunicació, Universitat de Barcelona

Divendres 1 de desembre, a la Sala de Graus de la Facultat de Filologia, tindrà lloc l'acte de cloenda de la celebració dels 25 anys del CUSC - Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona. Sota el títol «Quina recerca fem al CUSC-UB? Present i futur de la recerca en sociolingüística i comunicació a la Universitat de Barcelona» se celebrarà una jornada de reflexió i intercanvi entre les diferents línies de recerca que conviuen al centre, amb l'objectiu d'identificar reptes comuns i possibles vies de col·laboració. La jornada s'iniciarà amb una conferència de F. Xavier Vila, director del centre entre 2010 i 2021 i actual secretari de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, i es tancarà amb un diàleg entre Albert Bastardas i Vanessa Bretxa, director i secretària del centre entre 1998 i 2010 i entre 2010 i 2018, respectivament. Durant l'acte diversos investigadors del CUSC i professors del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General presentaran projectes i grups de recerca que conviuen al CUSC.

Podeu trobar tots els detalls de l'esdeveniment a la pàgina web del CUSC.