I Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat (1968-2023)

Cartell congrés
28 novembre 2023, 08:30
01 desembre 2023, 20:30

Universitat de Barcelona

Institut del Teatre de Barcelona

El Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la col·laboració de l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana, l'Institut del Teatre, el PEN Català, la Institució de les Lletres Catalanes i l'Institut d'Estudis Catalans, organitzen el I Congrés Internacional Literatura Catalana de la Postmodernitat (1968-2023), que se celebrarà a Barcelona del 28 de novembre a l'1 de desembre del 2023.

Durant quatre dies, la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona (28 i 29 de novembre, 1 de desembre) i l'Institut del Teatre (30 de novembre) seran la seu de conferències plenàries, sessions paral·leles de comunicacions i taules rodones, en les quals s'exploraran diversos aspectes de la literatura catalana dels anys setanta fins a l'actualitat. Hi participaran més d'un centenar d'investigadors, escriptors, traductors, editors i crítics literaris.

L'assistència al congrés no requereix inscripció ni pagament de cap mena. És completament lliure i gratuïta.*

Us hi esperem!

Consulteu el programa.

Més informació a la pàgina web del congrés.

*Es donaran certificats d'assistència al congrés a totes aquelles persones que ho sol·licitin. Per fer-ho, caldrà inscriure's en una llista que estarà disponible a l'entrada de l'Aula Magna el matí del 28 de novembre. Després, caldrà signar un full d'assistència a l'inici de cadascuna de les sessions.