Conferència de Jordi Cornudella: "Editar Ferrater: qüestions d'ecdòtica i d'estratègia"

Conferència inaugural del Màster d'Estudis Avançats en Llengua i Literatura Catalanes (2022-2023)
Data d'inici
02 novembre 2022, 01:00
Data de finalització
02 novembre 2022, 01:00

Sala de Graus Jordi Castellanos (B7/052), Facultat de Filosofia i Lletres, UAB

A les 18 h

Dimecres 2 de novembre, a les 18 h, se celebrarà l'acte inaugural del curs 2022-2023 del màster oficial interuniversitari d'Estudis Avançats en Llengua i Literatura Catalanes, coordinat pel Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona. El filòleg i editor Jordi Cornudella impartirà la conferència "Editar Ferrater: qüestions d'ecdòtica i d'estratègia".

L'acte es farà a la Sala de Graus Jordi Castellanos de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Cartell