Premi Xarxa Vives - GELA

La Xarxa Vives d’Universitats, el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades del Departament de FIlologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona i Òmnium Cultural convoquen una nova edició del Premi a la creació de continguts audiovisuals en català, aranès i llengua de signes catalana (LSC) a les xarxes, que valora i premia l'originalitat, la qualitat tècnica, artística i lingüística, així com la contribució a la promoció de la llengua a les xarxes socials.

El premi compta amb tres categories: millor canal en català, millor canal en aranès i millor canal en llengua de signes catalana (LSC); cadascuna d'elles dotada amb un premi de 1.000€.

El període de presentació de treballs finalitza el 31 de març de 2023. Podeu consultar les bases en aquest enllaç.