Premis per a vídeos promocionals de 15 segons dels graus i màsters de Lingüística i de Filologia Catalana

El Rector de la Universitat de Barcelona, a proposta del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, ha convocat un nou premi de vídeos adreçat al públic general i als estudiants dels graus i màsters de Lingüística i de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona: Premis 15 segons. Vídeos promocionals per a la visualització i foment dels graus i màster de Filologia Catalana i de Lingüística de la UB. L'objectiu del concurs és promoure la vocació per a l'estudi de la filologia catalana i la la lingüística vinculada als graus i màster de Filologia Catalana i Lingüística de la Universitat de Barcelona.

Us animem a participar-hi!

El premi té les modalitats següents:

Premis "15 segons de Filologia Catalana a la UB"
  • Soc Filologia Catalana UB, consistent a premiar un vídeo promocional de 15 segons sobre el Grau de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, al qual podran optar els estudiants de grau o de màster de la Universitat de Barcelona.
  • Vull ser Filologia Catalana UB, consistent a premiar un vídeo promocional de 15 segons sobre el Grau de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, al qual podrà optar el públic general.
Premis "15 segons de Lingüística a la UB"
  • Soc Lingüística UB, consistent a premiar un vídeo promocional de 15 segons sobre el Grau de Lingüística de la Universitat de Barcelona, al qual podran optar els estudiants de grau o de màster de la Universitat de Barcelona.
  • Vull ser Lingüística UB, consistent a premiar un vídeo promocional de 15 segons sobre el Grau de Lingüística de la Universitat de Barcelona, al qual podrà optar el públic general.

Com participar-hi

Per poder participar en els diferents premis cal presentar prèviament una sol·licitud de participació (model i instruccions: pàgina 8 de la convocatòria). Per enviar els documents cal esperar a rebre l'acceptació de la sol·licitud i les instruccions de lliurament de la documentació, que enviarà als candidats admesos el Departament de Filologia Catalana i Lingüística General.

Cada candidat podrà presentar un màxim de dues propostes diferents, que poden ser de la mateixa modalitat del premi o de modalitats diferents. Totes les propostes han de ser en llengua catalana.

El termini de presentació es tanca el 31 de desembre de 2022.

El vídeo guanyador de cadascuna de les modalitats serà premiat amb un val de comprar de l'FNAC per valor de 150 euros. A més, hi haurà dues mencions per a la modalitat "15 segons de Filologia Catalana a la UB" i dues mencions més per a la modalitat "15 segons de Lingüística a la UB", que rebran cadascuna un val de comprar de l'FNAC per valor de 50 euros.

Per a més informació, trobareu les bases de la convocatòria en aquest enllaç.