Cecília Gaya guanya el Premi Carme Serrallonga 2024

Cecília Gaya

Cecília Gaya Bretones, estudiant del grau de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona, és la guanyadora de l'edició 2024 del Premi Serrallonga a la qualitat comunicativa, pel treball «Veure el món a través dels ulls d’una persona cega. David Panadés i el pòdcast 'Com ho veus?'».

Els membres del jurat, format pels integrants de la Comissió de Dinamització Lingüística i Cultural de la Facultat de Filologia i Comunicació i pel delegat del rector per a la política lingüística i publicacions de la Universitat de Barcelona, han concedit per unanimitat el premi a aquest treball perquè és un text argumentatiu exemple d'una política lingüística i comunicativa democràtica clara, accessible i no discriminatòria envers a les persones cegues mitjançant una iniciativa radiofònica de Ràdio Igualada.

L'enhorabona!