Capítols de la Barranxel·leria i del dret de cabeçatge (l’Alguer, s. XVII i XVIII)

A cura d'Andreu Bosch i Rodoreda; pròleg de Joan Veny
Membres autors
Any
Pàgines
Col·lecció
Col·lecció Scripta, 4
Editorial
Universitat de Barcelona, Ministerio de Ciencia e Innovación i Publicacions de l'Abadia de Montserrat

El prof. Andreu Bosch edita textos administratius relacionats amb la vida social de l’Alguer a cavall dels segles XVII i XVIII i els acompanya d'una introducció i d'un glossari. Presentació el 7 de novembre, a les 19 h, a la Llibreria Alibri (c. Balmes, 26). L’acte comptarà amb la presència d’Andreu Bosch, i de Joan Veny i Clar, autor del pròleg, professor emèrit de la Universitat de Barcelona i director de la col·lecció. Àngels Massip, directora del projecte Scripta, i Xavier Luna presentaran la col·lecció. Invitació.

Etiquetes

Publicació