Lliurament del Premi FilCat.UB [2015]

L'acte de lliurament de la segona edició del Premi FilCat.UB [2015] va tenir lloc el dia 29 de maig a l'Aula Capella de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona. L'acte va ser presidit per Manel Viader, vicerector de Política Docent i Lingüística, i va comptar amb una conferència a càrrec de la periodista Eva Piquer. Hi van intervenir la professora Maria Rosa Lloret, directora del Departament de Filologia Catalana, el professor Francesc Bernat, coordinador del premi, i un representant de l'Editorial Cruïlla.

En el transcurs de l'acte el jurat del Premi FilCat.UB va fer públic el veredicte de l'edició 2015.

Modalitat de llengua

Primer premi

Autora: Júlia Sala Prat
Títol del treball: Anàlisi dialectològica d'uns parlars del Solsonès