Simposi internacional Dramaturgues catalanes del segle XXI: creació, traducció i crítica

Cartell dramaturgues
Data d'inici
02 octubre 2023, 09:00
Data de finalització
03 octubre 2023, 20:00
Lloc

Sala de Professors, Edifici Josep Carner (5è pis), Facultat de Filologia i Comunicació, Universitat de Barcelona

Els dies 2 i 3 d'octubre de 2023 la Facultat de Filologia i Comunicació acollirà el simposi internacional Dramaturgues catalanes del segle XXI: creació, traducció i crítica, organitzat per Adriana Nicolau Jiménez i Gemma Pellissa Prades. Aquest simposi pretén proporcionar un espai de debat entorn de la dramatúrgia catalana contemporània d'autoria femenina. Reunirà professorat, dramaturgues i crítica teatral per pensar, debatre i transmetre la recerca en curs sobre la dramatúrgia catalana del segle XXI.

L'assistència al simposi és gratuïta i oberta a tothom, però cal inscripció prèvia. La inscripció es pot fer a través del formulari web.

Més informació a la pàgina web del simposi.