Presentació del llibre "Joan Solà, una memòria viva"

Data d'inici
01 març 2018, 01:00
Data de finalització
01 març 2018, 01:00
Lloc

18:30 h. Sala de Professors de la Facultat de Filologia  (Edifici Josep Carner, 5è pis)

El 13 de novembre del 2015, amb motiu del cinquè aniversari de la mort de Joan Solà, el Departament de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona va organitzar una jornada d’estudi de la seva obra . El llibre Joan Solà, una memòria viva, editat per Sebastià Bonet, Neus Nogué i Eulàlia Salvat, i publicat per Edicions de la Universitat de Barcelona, recull cinc ponències que es van presentar en aquella ocasió i es proposa donar testimoni que la seva memòria és ben viva i demostrar la vigència de les seves aportacions. L’acte inclourà la conferència d’Amadeu Viana, professor del Departament de Filologia Catalana i Comunicació de la Universitat de Lleida, «Joan Solà a Los Angeles: influències del Pacífic i variació sintàctica».