Workshop: "Nominal Inflection and Word-formation at the Phonology-Morphology Interface"

Workshop_NoWPhoMo2024

Convocatòria de papers

Els dies 25 i 26 de gener del 2024 tindrà lloc a l'Edifici Josep Carner de la Facultat, així com a la Universitat Autònoma de Barcelona, el workshop "Nominal Inflection and Word-formation at the Phonology-Morphology Interface (NoWPhoMo2024)". Aquest workshop s'emmarca en el projecte de recerca "Native and non-native phonology: Language contact effects and interaction with other components of grammar “ (PID2020-113971GB-C21 and PID2020-113971GB-C22) i està organitzat, entre d'altres, per les professores del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la nostra facultat Clàudia Pons-Moll (organitzadora principal) i Maria-Rosa Lloret. Com a ponents convidats es comptarà amb els professors Jennifer L. Smith, de la University of North Carolina Chapel Hill, i Martin Krämer, de la UiT Norges arktiske universitet.

La convocatòria per contribuir al workshop amb una ponència (i, si escau, el corresponent paper) és oberta i es tanca el 10 d'octubre del 2023. S'admetran propostes originals que, partint de qualsevol perspectiva teòrica, tractin algun aspecte de la relació existent entre l'estructura mètrica i la morfologia, i, més concretament, que se centrin en la incidència que té la prosòdia en la flexió nominal i en la formació de mots. Una selecció dels papers presentats al workshop es publicarà en un volum especial de la revista Catalan Journal of Linguistics

Terminis:

• Termini d'entrega d'abstracts: 10 d'octubre del 2023.
  • Notificacions d'acceptació: 10 de novembre del 2023.

Trobareu tota la informació necessària per a aquest workshop exposada en detall al web https://filcat.uab.cat/nowphomo/