«I ara, què? Les sortides laborals de Filologia Catalana»

Xerrada Montserrat Sendra sortides laborals Filologia Catalana 2024
Data d'inici
18 abril 2024, 14:30
Data de finalització
18 abril 2024, 16:00

Aula 0.1 de l'Edifici Josep Carner, Facultat de Filologia i Comunicació, UB

El proper dijous 18 d'abril a les 14:30 h la Dra. Montserrat Sendra farà la xerrada «I ara, què? Les sortides laborals de Filologia Catalana». Sendra és doctora en Filologia Catalana (UB, 2023), s'ha dedicat a la recerca en els àmbits de la sociolingüística, la política lingüística, la sociolingüística educativa i la didàctica de la llengua i la literatura catalanes, ha exercit la docència a diverses universitats catalanes des del 2013, ha fet d'assessora lingüística i ha creat diversos recursos digitals per a titulats en Filologia Catalana (com el grup Filologia catalana - Feina o el Club del Fènix). La xerrada tindrà lloc a l'aula 0.1 de l'Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB.