Congrés "El pensament d'Ausiàs March"

10 desembre 2018, 01:00
11 desembre 2018, 01:00

Reial Acadèmia de Bones Lletres

c/ Bisbe Caçador, 3, Barcelona

Els dies 10 i 11 de desembre la Reial Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona acollirà el congrés "El pensament d'Ausiàs March", organitzat per investigadors de la Universitat de Barcelona i de la Università per Stranieri di Siena. El congrés compta amb la participació de diversos estudiosos de l'obra d'Ausiàs March i consta de quatre sessions diferents. La primera està dedicada a les "Bases generals del pensament i fonts filosòfiques"; la segona a "L'anàlisi del text"; la tercera a "Les formes textuals del pensament" marquià, i la quarta sessió se centra en la "Recepció i sociologia" d'Ausiàs March. Consulteu el programa complet.

Comitè organitzador: Anna Alberni, Lola Badia, Pietro Cataldi, Giuseppe Marrani, Cèlia Nadal, Raffaele Pinto.

Informació i contacte: www.stel.ub.edu/slimm/ca - anna.alberni@ub.edu