IV Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes

L’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes (AJILLC) organitza anualment un congrés amb la finalitat que joves investigadors puguin mostrar els seus treballs i debatre sobre temes relacionats amb la llengua i la literatura catalanes. El congrés de l'any 2020 es durà a terme els dies 30 de setembre i 1 i 2 d'octubre a la Universitat de Barcelona i estarà organitzat per doctorands del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General d'aquesta universitat.

Els organitzadors fan una crida als graduats, postgraduats i estudiants de doctorat que vulguin participar-hi a presentar comunicacions i pòsters sobre els temes següents: estudis de lingüística; estudis literaris; didàctica de la llengua, la literatura i la cultura catalanes i noves tecnologies; la llengua en el temps i en l’espai.

Les propostes s'han d'enviar abans del dia 31 de març de 2020 a través d'aquest enllaç.

Més informació a la Primera circular del IV Congrés de l'AJILLC.