I Premi a la qualitat lingüística en la difusió dels treballs finals de grau de la Facultat de Filologia i Comunicació

La Comissió de Dinamització Lingüística i Cultural de la Facultat de Filologia i Comunicació vol encoratjar els estudiants a divulgar en llengua catalana els treballs finals de grau (TFG) i a millorar l’ús de la llengua. Per aquest motiu, convoca la primera edició d’aquest premi, que reconeix la qualitat lingüística de la divulgació en llengua catalana dels treballs finals de grau.

El premi s’adreça a l’alumnat de tots els graus de la Facultat de Filologia i Comunicació que hagi redactat i presentat el TFG en qualsevol llengua durant el curs 2020-2021. Els treballs finals de grau hauran d’haver obtingut una qualificació mínima de 9 per poder optar al premi. Els autors dels TFG n’han de presentar un resum en format PDF, apte per a un article de divulgació en l’àmbit no universitari, redactat en català i d’un màxim de 3 pàgines. El termini per presentar-se al premi s’acaba el dia 1 de setembre de 2021.

Consulteu les bases del premi.

Més informació.