28a Edició del Premi Carme Serrallonga

La Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona convoca la 28a edició del Premi Carme Serrallonga a la qualitat comunicativa en record de la filòloga Carme Serrallonga i Calafell (1909-1997). Es posa l'èmfasi en la seva exemplaritat com a professora i traductora, fidel a la seva llengua però oberta a totes les altres, i gran amant del multilingüisme, a més d'haver estat una incansable defensora de l'ensenyament en català durant el franquisme.

Aquest premi vol reconèixer aquells estudiants que proposin raonadament una organització que hagi destacat per la seva política comunicativa exemplar. S'entén que una política comunicativa és exemplar quan transmet missatges clars, no discriminatoris i accessibles que permeten la participació democràtica de qualsevol ciutadà.

El premi s'adreça a tots els estudiants universitaris de la Xarxa Vives d'Universitats. Els textos escrits en català seran d'un màxim de 5 planes i hauran de presentar materials gràfics i visuals que justifiquin la proposta. El termini de presentació (prorrogat) és el 12 d'abril de 2021.

Consulteu les bases del premi.

Més informació.