Esteu aquí

Nous graduats en filologia catalana. Promoció 2008-2012

El passat 31 de maig, va tenir lloc al Paranimf de la UB l'acte de graduació de la promoció 2008-2012, sota la presidència de la vicerectora d'estudiants de la UB, prof. Gemma Fonrodona, del vicedegà de recerca de la Facultat de Filologia, prof. Ignasi Xavier Adiego, i del director del Departament de Filologia Catalana, prof. Albert Soler. Van actuar com a padrins de la promoció els profs. Maria Rosa Lloret i Josep Solervicens. El Departament vol fer arribar als vint-i-vuit nous graduats la seva més sincera enhorabona!

D’esquerra a dreta, i de dalt a baix: Francesc Bombí-Vilaseca, Gisela Camarero Clarà, Carme Breco Romero, Maria Sevilla Paris, Núria Piñas Font, Mireia Nogué Feliu, Ares Llop Naya, Laura Martí Soler, Beatriz León de Dalmau, Vicenç Mach Juliana, Rebeca Palacin Alvira, Matea Bradicic, Guillem Benejam Taltavull, Júlia Guàrdia Albets, Marta Marquès Pons, Anna Maria Illa Lligoña, Adrià Pons Pons, Laura Pérez Iglesias, Ruht Valle Galiana, Laura Vilaprinyó Albareda, Gavina Freixa Rius, Xisca Muñoz Nicolau, Montse Bastons Garcia, Marta Roig Barbarà, Alba Vinyes Lasso, Maria Guarch Parera, Laura Prat Cano, Sílvia Plana Molas.