Pol Castán Román: "En quina mesura la sintaxi restringeix el que volem expressar?"

Pol Castán Román és el guanyador del Premi FilCat.UB 2018 en la modalitat de llengua, pel seu treball de recerca: "En quina mesura la sintaxi restringeix el que volem expressar?", que us oferim en aquest enllaç.

Ell mateix es presenta: "Em dic Pol Castán Román i vaig néixer el 5 de desembre de l'any 2000 a Sant Feliu de Llobregat. Amb dos anys, me'n vaig anar a viure a Corbera, on he cursat primària a l'Escola Jaume Balmes i secundària i batxillerat a l'Institut Corbera. Aquest any començaré a cursar Estudis Anglesos a la Universitat de Barcelona. Entre les meves aficions, destaquen l'aprenentatge de llengües, la lectura i caminar pel meu poble." I ens presenta el seu treball de recerca: "Aquest treball pretén trobar quines solucions donen els parlants a determinades restriccions sintàctiques, i veure si les solucions són efectives per fer interrogatives i per satisfer les restriccions."