Josep M. Mas: "La resistència al canvi. El sector editorial davant una transformació irreversible"

Conferència final del postgrau ALSE
Data d'inici
13 juny 2018, 02:00
Data de finalització
13 juny 2018, 02:00
Lloc

18 h. Facultat de Filologia, Sala de Professors de l’Edifici Josep Carner de Facultat de Filologia (5è pis)

La indústria de continguts ha patit una transformació profunda. Internet i la mobilitat han canviat la manera en què consumim continguts. I el sector editorial, com encara aquest canvi radical en el consum de continguts? Quin és el nivell d’adaptació als reptes que planteja la digitalització? Potser encara no tenim les respostes, però podem formular preguntes que ens ajudin a avançar-nos a les expectatives dels lectors actuals i futurs. El postgrau en Assessorament Lingüístic i Serveis Editorials (ALSE) us convida a la conferència de clausura del curs 2017-2018, a càrrec de Josep M. Mas (editor i director de BTwinBooks).